det blev kort

för några år sedan hade jag en såkallad "polly" frisyr. jag såg ut som en den där lilla flickan som var med på godiset Polly för några år sedan. ja man kan väl säga att jag ser ut nu med, fast snyggare (det säger inte er flesta ett dugg, men det är roligt kuriosa som bra dom närmsta till mig skrattar åt). jag fnissade i frisörstolen när jag tänkte tillbaks på dom minnerna. det är fina minnen med, det är kul. så ja, jag har klippt mig kort och ångrar inte en sekund av det. hur skönt som helst och nu ska det bara få vara i fred och inte slitas så förbannat mkt. jag ska försöka att inte färga det för ofta=) alex tyckte det var himla fint och det är huvudsaken. jag sa till frisören "att det var tvungen att passa min gravida look" och det gör det. dom på jobbet sa att jag ser vuxen ut, vilket är bra. för det är jag nu, så vuxen att jag om 10 minuter ska åka med bosse och kolla på hus vid malmgårdarna.
och jag måste hinna sätta på mig kläder. jävlar.

Kommentarer
Postat av: Jenny D.

Du måste ju lägga ut en bild så man får se din nya look! :-)Kram kram

2008-01-24 @ 10:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0