lördags mys.

mina lediga lördagar ägnade jag ändå på statt. och jag var garanterat fullast på stället. igår bestod lördagen av tacomys och kortspelande hemma hos mina föräldrar. man prioriterar liiiite annorlunda nu och jag saknar inte utelivet ett minsta dugg. det är samma folk, jämt o ständigt som tjatar om samma saker. nej tack.

imorgon åker min bättre hälft för att jobba igen o allt blir vardag. jag klarar inte av att han lämnar mig... allt blir så tomt och ensamt. sova själv igen och laga mat för en är inte kul.

på onsdag börjar min vardag igen o jag bävar.

idag ska vi fixa lite i alexs gamla lägenhet och sen är det mat hos hans mormor o morfar. vi har det bra, åker runt till alla andra o äter. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0