oh, jag ska aldrig mer äta

idag har vi haft stängt på harry´s för vi byter meny och har därmed provsmakat all mat. vi åt mat i sex timmar ungefär och jag är helt slut. det är fysiskt krävande att äta så mkt god mat under en dag. för den nya menyn kommer bli kanon och den drar igång i morgon. spännande. skönt att ha kvällen hemma, även om jag är själv.

denna helg har det hänt grejer i alla fall. vi har inte fått varit själva ett dugg känns det som. i fredags så kom ju alexs mamma o pappa upp från grebbestad med alex brorsor och dom med mina föräldrar åt middag på harrys. det var ju inget alls att vara orolig för. det gick hur smidigt som helst och dom tyckte om varann otroligt mkt, vilket är bra.
i lördags gick vi upp ruskigt tidigt för att åka till örebro med alex familj för dom hjälpte oss att handla en bra tvättmaskin. sen provkörde vi våran nya bil=) en volvo V70 från 2002. den är silver och jättefin. vi fastna för den på en gång och ska in på fredag igen och byta in alex BMW och förhoppningsvis få med oss våran nya. jippi. sen till IKEA där vi handla ett nytt badrum i princip. vi har fått sjukt mkt ordning och vi tackade alex mor & far tusen gånger. sen middag hos alex mormor & morfar och efter det direkt till våran säng där vi knappt hann säga godnatt till varann utan att vi börja snarka. haha.
och igår var jag hela dagen på brandövning på statt. vi fick släcka bränder och lära oss hur man använder en såndär filt på folk om det börjar brinna i deras kläder. jag blev så angagerad att jag nu i morse ringde folksam och beställde hem en brandsläckare och imorgon ska jag köpa nya brandvarnare till lägenheten. man vet aldrig vad som kan hända. haha. kalla mig nojig men jag har en familj att tänka på=)

jag har varit på nöjesbutiken och inhandlat allt för en perfekt kväll. lösgodis, hänt bild och dricka. jag vill bara ha alex här. jag saknar honom redan. 

föresten, i helgen kände vi båda första riktiga sparken från bebis. hur coolt som helst och nu rör det på sig mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0