oh, svårt val

jag är uppe med tuppen idag igen... jag har nämligen tagit tag i mig själv och ska gå iväg och klippa mig. men jag har ingen aning om hur jag vill se ut i håret. det blir antagligen lugg och att hon bara får toppa. men det är ju så tråkigt. hoppas hon har några bra ideér där på knopp. första gången jag går dit också, spännande. alex hoppa högt av glädje när jag berättade om min kliippning, då vet man att man har slitet hår, när ens sambo tjatar på en om en klippning och erbjuder sig betala för kalaset, bara det blir gjort. haha.
jag är sugen på att klippa det kortare, men får se om jag vågar. det kanske inte alls passar min gravida look. haha.

nej upp och iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0