självplågare

igår ladda jag hem och satt o dregla till victoria secret fashion show 2007. där satt jag i min ensamhet med några negerbollar och tryckte i mig medans världens vackraste kvinnor sprang runt i underkläder. jag var inte alls bitter, nej nej. haha. jag känner mig otroligt fet, jag vet att det är för en bra sak jag går upp i vikt nu men ändå. jag känner mig fet. och när jag känner mig fet äter jag ännu mer onyttigt. det är en ond cirkel det där. min mage skulle jag inte byta ut för allt smör i småland nu, för den är så runt o go och jag går o stryker på den jämt o ständigt men resten av kroppen är liksom bara... fet.
sen är jag ju blek som ett lakan. får inte sola solarium med bebis i magen o det gör mig inget att hålla upp med det men det är bara det att man får släppa allt under nio månader nu.
klart att allt är värt det, jag kommer få det finaste i hela världen om några månader om allt går som det ska och det skulle jag inte byta bort, men det är en sån lång väntan. det är den här väntan som jag vill byta bort.

bara vi får ett friskt barn så lägger jag gärna på mig hur många kilon som helst. det är bara att träna bort sen. haha.

nu ska jag ringa till försäkringskassan o fråga hur jag ska göra med mitt jobb.


Kommentarer
Postat av: Anna

brun utan sol servetter är toppen och man är snygg fast man e lite tjockis

2008-01-12 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0