ta på mig

denna helg har gått för fort. men mina vänner, detta var den sista helgen jag jobbade natt. det känns himla skönt för min kropp och för att alex o jag kommer få mer tid för varann under helgerna. det är mkt som ska planeras och hinnas göra innan bebis kommer och har man bara varann helg på sig tillsammans så går det sådär. jag är glad för att jag har en sån förstående chef och jag kommer sakna jobba natt. att få jobba med alla goa personer. men nu börjar mitt nya liv och det är så jävla skönt.

förutom o jobba hela helgen så hann alex o jag springa in till banken och fixa ett bil lån. och vi börjar komma överens om att det blir volvo. så snart är jag en riktig svensson, men volvo, bebis och sen ska vi kolla på radhus nästa vecka. och jag skulle inte vilja ha mitt liv något annorlunda. körkort skulle vara det enda, men det håller på att fixa sig=) mer säger jag inte...

till helgen kommer svärmor o svärfar och jag befarar att dom ska träffa min mor & far. jo men det kommer gå alla tiders. det är dags att dom får träffa varann.haha. bara dom är redo för bosse=)

jag saknar min sambo redan.

kolla vad bebis växer. wiehie. och mamma med. haha.



vecka 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0