tjo

nyss hemkommen från kalla sälen och slängde mig framför datorn. haha. det har varit underbart bra. hyfsat väder och ett jätte mysigt bröllop. ja jag grät nog mer än Maria, bruden under själva vigseln. jag är en mkt blödig tjej. haha.
vi har ätit en massa god mat, umgåtts med alex familj och bara varit. nu är man hemma i vardagen igen. suck. lite ledigt har jag innan jag börjar jobba igen.

nu ska vi nog packa upp och åka o handla. det ekar i kylskåpet.

lite bilder bjuder jag på.

hoppas ni hade en bra nyår by the way!




vecka 18 och det bara växer o växer... hur mysigt som helst.




After ski.




På bröllopet.




väntar spänt på mat. haha. tjockis.

Kommentarer
Postat av: madde

gud va sött med magen! sofia skickade ultraljud bilden när man såg den vinka lite ;) både jag och sofia blir ju jätte avundsjuka, fast vi är ju alldeles för små för sånt där vuxet än ;)

2008-01-04 @ 15:19:44
URL: http://maddiseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0