tvätta är ju livet

oh, vet ni vad jag gör? jo jag tvättar! våran nya fina maskin är i full gång och det är hur kul som helst. att slippa fråga alex mormor hela tiden om hon vill tvätta, det är bara att slänga in smutsig tvätt på en gång och 2 timmar senare är det klart. wiehie så smidigt.

igår var vi återigen i örebro, tro det eller ej. vi åkte in med mamma och sofia. dom fick provsitta nya fina bilen. dom tyckte den var så fin så=) nu ska vi inte in till örebro på flera månader. usch för örebro. eller kommer alex nya byxor som han lagt undan så måste vi in på fredag igen. gah!

i lördags var det en riktig mysdag i alla fall. vi shoppa en hel del, åt jättegod mat och gick på We own the night. en film som var sådär... det hände inget direkt som gjorde att man satt fast klistrad framför bioduken. men jag hade fullt upp att äta varma snacks så jag höll mig sysselsatt. haha.
tack i alla fall älskling för en toppen dag och toppen helg. det har varit mys på hög nivå och som jag blivit bortskämd den här helgen... jag klagar inte=) älskar dig mest.

sen har jag börjat gått upp tidigt på morgonen. eller ja, runt halv tio där men det är tidigt för att vara mig! bebis har hittat sin dagsrytm i alla fall och runt den tiden är det full fart i magen och då kan jag inte sova. har jag väl en gång vaknat är det omöjligt att somna om. bebis vill ha en alert mamma som är uppe och gör saker, det är tydligt det. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0