Ultraljud idag.

och jag som varit så nervös. jag har varit ett vrak inför detta ultraljud. jag var helt säker på att det var något fel på bebis för att min mage inte är så stor. alex har tröstat mig så många gånger att jag tappat räkningen. och gissa om en stor sten släpptes från mitt hjärta när vi fick se bebis lilla hjärta slå... jag höll mig rätt bra från gråt måste jag säga. haha. allt såg ju jätte bra ut. 20 hela centimeter är bebis och väger hela 217 gram. och jag blev framflyttad 4 dagar för förlossningen. den 1 juni är nya datumet och i morgon är jag i vecka 19.
så efter vi var klara på ultraljudet åkte vi direkt till mamma o bosse som fick se korten. vi har även köpt ramar och har ramat in varsitt kort på det lilla livet. en på varje sida av våran säng.

och bebisens kön kunde hon inte se, hon hade sina aningar barnmorskan men fick inte säga om hon inte var riktigt säker... men det gör inget, bara vi får en frisk bebis så är jag jätte nöjd.

när man ser bebisens hand och dess små, små fingrar så blir man helt i en annan värld. vi längtar något så otroligt efter bebis nu, redan... och då är det lika lång tid kvar som jag har gått. jippi.

Kommentarer
Postat av: emma phan-in

tydligen har man inte så stor koll som man tror =) fan va kul grattis!!!! jag är otroligt avundsjuk!

2008-01-05 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0