vi har en optimstisk våg

jag har haft turen att ha min karl hemma när jag kommer hem från jobbet denna vecka, han har nämligen haft jobb i örebro. men idag åkte han till horsthlm för jobb, men kommer ju hem i morgon. alltid något=)

jag har varit duktig och ringt karolina vårdcentral idag och fått tid den 18/2 för koll. det är ju jätte lång tid kvar ju. blä. men tiden går sjukt fort.

alex har tjatat på mig något så fruktansvärt att jag ska väga mig, för det har jag inte vågat gjort sedan inskrivningen på barnmorskan, vilket var över två månader sedan. och idag gjorde jag det men den vågen vi har måste det vara något fel på för enligt den har jag inte gått upp ett dugg. jag jublar av lycka om så vore fallet, men så kan det inte vara... alex trodde inte på det heller. haha.

snart fika med karro, wiehie. jag måste göra mig fin tills dess.

roligt inlägg va? kul för er där ute och läsa om mitt ointressanta liv.
ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0