en liten uppdatering

ja då har man varit här i grebbestad i snart två veckor och dagarna flyger iväg. på fredag styr vi våra arslen åt karlskoga och jag kommer nog gråta hela långa vägen hem (och det kommer nog majkens farmor o farfar också, haha). det vi har ägnat oss åt de här veckorna har varit att sola, varit på liseberg, shoppat en massa, alex o jag har firat ett år och så idag har vi varit på nordens ark, ett zoo. jag tvinga med alex för det det är ju sååå kul att gå och skratta åt djur. och majken trivs också här nere, får uppmärksamhet dygnet runt. hon mår jättebra och har tappat så mkt hår mitt på huvuet så hon ser ut som en gammal gubbe nu. haha. men hon är världens sötaste tjej ändå. sover fortfarande mkt bra på nätterna och börjar bli mer och mer med nu och skrattar åt dom hon känner igen, vi smälter ju.

jag har blivit det jag befarade, har inget annat att skriva om förutom mitt barn, mitt liv har slutat totalt. haha. nej då.

sen har majken fått en kompis, johan och annie har äntligen fått en liten Svea. konstigt det där, vi båda skulle ju få pojkar. haha.

på tisdag ska alex o jag till göteborg för en shopping resa. vi ska kolla på saker till vårat nya hem och sen kommer det säkert bli lite kläder. majken stannar hemma hos farmor o farfar och jag har ägnat mig åt att pumpa ur tuttmjölk, tur det för dom här bomberna sprängs på nätterna annars. haha.

så... jag ska inte klaga här alls, vi har en underbar semester och saknar inte våran äckligt varma lägenhet och vardagen ett dugg.

hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt ni har det, förstår att ni inte längtar hem. Vi ska åka neråt Grebbestad i veckan, ska bli sååå skönt!

Haha, alla föräldrar blir sådär bebis jobbiga...kanske går över ngn gång =)

2008-07-27 @ 20:26:50
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: mia

Hej tjejer:-) Vi har varit sjuka men hoppas snart att de ska vara över. känner mig frisk men har ont i halsen på morgon o kvällarna. Vi har varit ute o badat ändå lite man dör ju annars. Va synd att ni ska åka hem funderade på en kort runda ner mån till onsmen vi får se. Hör att frida ligger o hostar där inne stackarn! ska kolla läget bäst de! Tack för de fina orden hihi men jag känner mig som en kossa hoppas på ändring snart längtar ju efter jessica... haha kram på er

2008-07-30 @ 22:57:15
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej..

Kikade in lite i eran blogg.. Läste eran förlossnings berättelse och oj så hemst nu måste ha känt! En sån söt Majken iaf har ni fått..



Alexandra.. (Lekte faktiskt med Alex som liten)

2008-08-05 @ 23:29:30
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0