all this time with you

igår kom alex älskade mormor till mig och jag fick påskägg med godis, trisslotter, en blomma och massor av kakor. jag är för bortskämd=) väntar på att min karl ska komma hem ikväll så vi kan skrapa triss tillsammans, gullig jag är va? haha.

igår åkte mina päron till teneriffa av alla ställen, första gången dom åker själva, någonsin utomlands. jag unnar dom det, även om dom skiter i våra traditioner under påsk med påskmiddag och att jag ska leta påskägg. fnys. mamma tyckte jag var för gammal för sånt och att det är bebis tur att leta påskägg sen, inte jag. jaha.

idag blir det fika med jenny innan jobbet. jag slutar tidigt ikväll och får kramas med alex som kommer redan ikväll. wiehie. jag har varit som vanligt, sjukt jobbig den här veckan med emot honom och gråtit och hållt på bara för han är borta. jag skyller på alla hormoner.

isglass är min bästa vän by the way.en isglass så fort jag mår dåligt efter frukost och det är borta. så jag slipper dom äckliga må-illa-tabletterna nu, dom blev jag bara sjukt trött av och mådde ännu sämre. länge sen jag spydde nu, det är skönt att det går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0