don´t go and die on me

jävla helg. jag har haft feberfrossa och har gjort över med 3 toarullar för jag har varit tvungen att snyta mig konstant. jo men det har varit för jävla roligt faktiskt. får jag säga att jag är trött på det här nu? jag gör´t i alla fall. belive me, att vara med barn är det bästa som hänt mig och skulle ALDRIG vilja byta ut det här, men 9 månader är en för lång tid, spec när man går runt och känner sig fet och blek=) jag har inga kläder och vägrar handla mammakläder nu i slutspurten (jag ska inte vara en sån som har fortfarande mammakläderna efter bebis kommer ut, icke!) och jag är verkligen konstant sjuk. jag har haft feber 4 ggr nu på 6 månader och tackar gud för att jag jobbar med så förstående människor.
sen känner jag mig totalt jävla ensam. jag måste ha jenny hemma för prat.



erkänn att det är lite gulligt i alla fall?




jag trycker snart upp en t-shirt där det står "ja jag vet att jag är stor. ja visst, bara i 7:e månaden. Nej det är inte tvillingar."
alla säger för övrigt att jag har en riktigt killmage, vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Christel o Fredrik

Jättesvårt det där Kristin! Kanske är en liten hammarbygrabb!=)Hehe.. Har ni funderat på några namn äntill knodden? Kram

2008-03-10 @ 15:23:21
URL: http://christelsanchez.blogg.se
Postat av: krilla

Ja för någon annan klubb kommer inte stackarn att få tycka om=) hihi. blir det en pojke kommer den heta Sigge och blir det en liten tös så är det en Vilda, många turer fram o tillbaks men äntligen är vi överens. kram

2008-03-10 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0