i väntans tider, thihi

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det kristin´s sista kväll på harry´s, hurra, hurra hurra! idag blir det smörgåstårta på jobbet... jo men jag får ju bjuda till lite jag med ibland. hihi. igår kväll var jag jätte ledsen på jobbet och kommer säkert vara det i dag med. jag har förberett dom att jag kommer börja gråta... det är så sjukt mkt minnen jag har från harry´s och statt och jag sitter och ler nu bara jag tänker på ett axplock av dem.
så, sista kvällen på harry´s ikväll och sen jobbar jag natt på statt på lördag. johan, min chef åker till dubai och behöver någon som styr upp, klart jag hjälper till=)
johan fråga mig vad jag ska göra under min tid hemma i väntan på bebis. jag sa alla tusen saker jag ska göra, enligt mitt tycke. johan sa att det där gör jag på en vecka, och efter det, vad ska jag göra då? eh... ta hand om mig själv typ. hihi. jag kommer klättra på väggarna, i know.

oh vet ni vad jag inhandla igår? jag är ett steg före bebis hela tiden och köpte små förpackningar av tvål, schampo, lotion, tandkräm och små resetandborstar. då är det redan nerpackat och klart när vi ska till BB, slipper alex springa omkring som en yr höna efter allt när det väl är dags. mmm, smart.

plugga körkort nu och städa till alex kommer. den här veckan har gått mkt fort, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0