socker

då mina vänner var en fantastiskt helg slut. buhu.

i fredags åkte jag och min älskling till örebro för lite shopping. hihi. vi handla bara grejer till oss faktiskt och bebis fick inget alls. hihi. men i torsdags hade alex med sig 3 hammarby tröjor, ett par strumpor och hammarby napp som bebis kommer vara så tjusig i. haha. jag har sagt till honom att det är inte får bli för mkt hammarby men jag, som hatar all form av sport måste erkänna att det var för jävla gulligt. men i alla fall, efter en massa shopping så blev det bio, vantage point som började riktigt bra och föll platt på slutet. sen ville inte bebis vila en stund på hela dagen så jag var helt slut. kan ju inte sitta ordentligt utan får ont i röven på en gång så jag satt mest o vände o vred mig=)

och lördagen började lugnt med att vi slöa lite och sedan åkte vi till mor o bo för lite fika och sedan hem för att sätta på sig lite kläder och smink och sedan in till karlstad och harry´s där vi först åt god mat och när både alex o jag var sådär spymätta så var det bara att rusa iväg till kent konserten som var i löfbergs arena. det var inte så mkt folk men det gjorde inget för det var ju kent! alex hatar kent och satt mest i början och inte sa så mkt, men sen kom även han igång och jag kände på slutet att han till och med satt och höll takten med ena handen. hihi. helt suveräna var dom och bäst helt klart var revolt, socker och kent´s bästa låt någonsin mannen i den vita hatten. var duktig och kom ihåg kamera för en gång skull men tror ni inte att det var dåligt med batterier i den? haha. hann inte ta alls många bilder. orutin.
bebis tyckte kent var otroligt bra men tyckte nog det var lite högt för det öste på non stop från början till slut.










o igår var det söndag och vi som missat schlagerdel tävlingen isolerade oss fram till 18.30 då reprisen var. haha. vi var på nöjesbutiken under dagen för att hyra film och böjde ner huvudet så långt det bara gick för att missa löpet och ingen radio på underfrukosten som vi alltid har ifall dom skulle säga något om vilka som gick vidare... inget internet eller text tv. haha. men vi klara det med, schlager nördar som vi är.

och efter en suverän helg är jag själv igen, något jag var ledsen hela kvällen över igår. men jag ska sysselsätta mig med att plugga teori och annat skoj hela veckan så går det mkt fortare tills alex kommer hem igen. jenny är i frankrike också och åker skidor med hennes henrik så jag är verkligen helt själv i veckan. blääää.


"Ni kan skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss ni står still"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0