spyor och allmänt klagande

jag har precis spytt upp hela min frukost och sitter och suger på en isglass, det enda som hjälper när jag mår dåligt... men jag får skylla mig själv. jag som mådde så bra i morse tog aldrig någon illamående tablett och resultatet ja... blev inte bra. mellan kl 12- 13 där så är jag inte människa. då ligger jag i fosterställning och pratar med alex som inte kan göra ett skit från sthlm, men jag måste få klaga till någon=)
3 månader kvar, sedan får jag belöning för allt som har hänt de senaste 6 månader. haha.
försäkringskassan har godkänt min havandeskapspenning och den börjar den 2 april. halleluja! äntligen får jag ett datum att se fram emot och en befrielse att det gick igenom, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

nu måste jag få i mig något mer att äta innan jobbet. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0