sverige

jaha. min sista arbetsvecka, kan ni tänka er?! när alex och jag ses nästa gång har jag gjort mitt sista pass på harry´s på lååång tid. det känns jätte konstigt. otroligt skönt för nu börjar jag bli otymplig. grät igår av smärta för jag hade förvärkar, smärta som kommer oftare och oftare nu. minst sagt skönt.

så har det varit påsk, en helg som inte var något spec i mitt tycke, bara för vi inte hade någon familj att fira med. i lördags lagade vi i alla fall påskmiddag till oss båda. det blev jansson, köttbullar och ägghalvor, jag äter inget annat=) vi slängde i oss det och som efterrätt blev det kladdkaka med grädde. hihi. sen åkte vi till karlstad för att se färjestad slå ut frölunda i kvartsfinalen. hockey, suck tänkte jag men alex ville verkligen, verkligen in och han följde med mig på kent, så jag var skyldig honom det här tyckte jag och jag ska erkänna att jag tycker hockey är ganska kul nu, men det är bara för att ha sett ett RIKTIGT lag spela, lite mer ös än när Bofors spelar. haha. jag satt och skrek åt domarn, klappa händerna, åt popcorn och tyckte även att jag skulle göra ett mkt bättre jobb som tränare än tränaren själv såsom många andra. så igår satt vi bänkade framför tv:n när färjestad mötte linköping. linköping gjorde en mkt bra match och förtjänade att vinna... men på fredag får färjestad ge allt igen på löfbergs lila för då ska jag dit igen och kolla. jojo. ni kan kalla mig hockey hora, det gör inget.
annars har vi inte gjort så mkt i helgen, även vi behöver vila ibland. haha. vi har hyrt film, ätit god mat, sovit ut och bara tagit hand om varann.

idag blir det plugg och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0