äckliga killar

vi har köpt för mkt bebis kläder. har tvättat allt nu och även lakanen som är i bebis säng, igen. dom var dammiga för att vi var ute i väldigt god tid med att göra i ordning den. haha. har tagit kort på alla kläder vi har men vi har en ny bärbar dator som jag inte vet hur man för över kort ännu på. jag är så teknisk. puh.
ska packa bb väskan idag och även handla blöjor. kan ni förstå det? jag kommer hänga på den avdelningen nu på kronhallen.

snart ska jag upp till golfrestaurangen med jenny o hennes far o käka lunch. RAGGMUNK! det finns väl inget godare. huhu. dom ska få se där uppe hur mkt jag ska svulla.

annars står inte mkt annat på dagens schema. packa bb väskan då, städa lite och tvätta. wiehie.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du få den :)

2008-05-13 @ 11:07:02
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0