äckliga teater människor

jag ska ALDRIG mer bo över en teater. de har repat deras äckliga teater i flera månader och nu är det olika skolor som är här och ska kolla på det. vi fick en lapp för ett tag sedan om att de ber om ursäkt för att det låter så och som kompensation fick vi mer än gärna kolla på genrepet helt gratis. JA! jag går jättegärna dit efter ha lyssnat varenda söndag på samma skitlåtar och vet precis när det är paus och när de kör igång igen. JÄTTEGÄRNA att jag kommer. äckliga teater och äckliga teater människor. 

ska bära ner saker till förrådet nu, kommer gå förbi teatern och de som står utanför och röker och kolla på dom med förakt.

usch vilken bitterfitta jag är. haha. men låt mig ha det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0