är det jag som är dum i huvudet?

alltså, jag har väl aldrig varit en riktig "inne" människa när det gäller mode men tycker det är kul med kläder. jag handlar mkt kläder vanligtvis och tycker jag ändå har lite koll... förutom dom senaste nio månaderna. har liksom lagt det på is nu för att klä en gravid kvinna är inget kul. men snälla, rara människor där ute... jag ber er på mina bara knän att detta tjat om denna fula klänning måste få ett slut! vilken blogg man än är o snokar i så måste denna fula klänning komma upp och att dom MÅSTE ha just den klänningen. alla är slutsålda, så hur jävla kul är det att alla kommer springa runt med den klänningen i sommar på stans uteställen?
snälla tjejer, bara för att en modebloggerska i sthlm sitter o skriver hur het den är betyder det inte att den är det!
sen spyr jag på alla dessa modebloggar. för alla ska vara så orginella och ha sin egen stil, men alla ser likadana ut och "dagens outfit" där man gärna ska stå framför spegeln och ta kort på sig själv så man ser kameran eller stå i en posé där man ska se lite skönt avslappnad i. kom igen, haha.
och när man handlar sina kläder på lindex, HM, jc eller gina tricot förstår jag inte hur man kan lägga ut bilder på det, skriva vart man handlat kläderna och hur mkt dom kostade. för troligtvis så har jag redan sett dom kläderna du köpt, på någon annan person eller i affären själv.

tack för mig.


image40

Kommentarer
Postat av: Sara

Har kikat in på din blogg ibland o nu när ja läste genom lite gamla inlägg hittade jag detta!! WOW, kunde inte skrivit det bättre själv. Nästan så att jag skulle vilja kopiera in det i min egen blogg. hahah.. EXAKT så tycker jag med!! Hur långt har du kvar nu??

2008-05-22 @ 12:28:46
URL: http://saraohlsen.blogg.se
Postat av: Petra

Håller med dig ang den där klänningen.. den är riktigt riktigt ful :)
Lycka till i slutet av graviditeten och hoppas förlossningen går bra!

2008-05-27 @ 23:41:55
URL: http://petraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0