det här är långdraget

nej då, ingen bebis ännu. inte ens en tillstymelse till en bebis enligt min mening. och nu får bebis knipa igen i tre dagar, för pappa alex måste vara hemma när det händer. haha.
annars har helgen varit mkt lugn. vi har grejat i lägenheten, hyrt film, varit på BB besök (som var mkt nyttigt), lagat god mat, varit hos barnmorskan,  hälsat på totto och johanna och deras två veckors Miranda. det var mkt nyttigt för mig, fråga dumma frågor till en som precis gått igenom det vi har kvar. deras tjej var den snällaste lilla bebis jag träffat och vi får hålla tummarna att vi också får en sån snäll bebis=)

så då var det måndag igen och denna vecka har jag som vanligt INGET att göra. det suger big time att vara hemma nu. är trött konstant, stel, kan inte plocka upp saker från golvet och svullnar upp så fort jag går. jag är redo att åka till BB nu och få bli mamma. men tyvärr så kommer det dröja. suck.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vill att bebisen ska komma ut nu =)

2008-05-20 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0