i´m a mess

den här helgen har varit en mkt underhållande en. i fredags var vi ju hos barnmorskan som berätta att det är så himla bra med våran bebis, vad dom kan se. fina hjärtljud som slog 128 slag/ minut och bebis hade växt hela 2 cm igen på två veckor, alltså precis som den ska. sedan aktivera vi oss med att åka runt och kolla efter lite grejer till lägenheten och vi har mkt som vi ska handla nu, tyvärr=) alex har kommit in i någon shoppingmani.
i lördags åkte vi ju till uppsala med bosse, mamma o sofia. jag sitter ALDRIG mer i en trång bil gravid. jag svällde upp och såg ut som michelingubben innan vi ens kommit fram till västerås. haha. det var i alla fall mkt trevligt att komma till uppsala och träffa min släkt, var för länge sedan. vi kom hem igår och då var det såklart hammarby match som vi inte kunde missa för allt smör i småland=)

snart ska jag till bilskolan, har en yrsel som måste lägga sig bara. ikväll blir det packning för i morgon åker jag på nya äventyr, nämligen grebbestad. wiehie. prata med svärmor igår som berätta att det är fullt drag där nere nu. jag kommer aldrig vilja åka därifrån. hoho.

jag mår fan inge bra idag. jag som mått som en prins den sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0