JAG KLARA DET!

jag är så stolt över mig själv och det kändes som jag inte skulle klara det när jag satt o vänta på att få skriva upp, men kristin gör det! hon klarar uppskrivningen med hela 53 rätt! haha, men mer behövs inte. lyckan är total ska ni veta. jag har aldrig varit bra på prov och har skitsvårt att plugga men har varit sjukt envis med det här och faktiskt tagit tag i mig själv och det ger resultat. idag känns det som jag klarar vad fan som helst. wie!
nu har jag ett år på mig att bli en bra bilförare, men det är ju det roliga av allt det här. ska kalva ut bebis bara så sätter bosse o jag igång på allvar med körningen.

idag åker jag till grebbestad, i think. alex mormor har inte hört av sig än men annars åker vi imorgon, hon måste nämligen klippa sig till konfirmationen. hon är för söt. jag gör ju inget och kan åka närsom. och alex kommer direkt från göteborg till grebbestad på torsdag. står i tidningen att det ska vara topp väder hela helgen, hoppas hoppas.

nu ska jag fira uppskrivningen med lite ben & jerry glass, nya smaken med vanlijglass och bitar av vit choklad är den bästa helt klart. i love.

Kommentarer
Postat av: kung kock

oooh man trugar sig, grattis till provet. inte alla fetton som kan både läsa o skriva ska jag säga dig.

:)

2008-05-06 @ 14:46:12
URL: http://rickardtherus.blogg.se
Postat av: Christel

Åh, grattis grattis! :) ha det så härligt i Grebbestad... Ni verkar ju få en sablans tur med vädret iallafall!:)

2008-05-07 @ 12:30:18
URL: http://christelsanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0