my lover

idag kommer min karl hem. wiehie! jag ska slänga mig över honom när han kommer innanför dörren och inte sluta pussa på honom förens han åker igen måndag morgon. när han kommer hem ska vi till jysk för att hämta en bänk vi köpt. eller ja, bänk o bänk. det är en sån där låg sak man har i hallen och sätter sig på när man ska sätta på sig skorna. förstår ni? ska sy om dynan som är på och det lämnar vi in hos birgit. hihi.

denna morgon har jag ägnat åt att rensa skit från min gamla bärbara dator. mkt roliga kort var det i den samt en dagbok från ett år tillbaks. ojojoj säger jag bara. livet förändras drastiskt på ett år, i mitt fall till det bättre. miljoner gånger bättre. det enda var att jag läste min träningsdagbok och jag måste börja träna så fort min kropp mår bra igen. blev sjukt taggad att få tillbaka min gamla kropp och ska lägga upp en plan för det när allt har lagt sig lite. det får ske i omgångar och jag får bara inte ha för bråttom bara. det kommer ju faktisk en till att ta hänsyn till när som helst=) jag ska försöka att inte hänga på den här hysterin om att man genast måste gå ner allt man gått upp under graviditeten direkt efter man klämt ut bebis.

och bebis är duktig och kniper igen tills idag. nu kan bebis jättegärna vilja komma ut. tills på söndag natt har den på sig, sen är det bara att hålla igen till nästa torsdag. haha. det är inte lätt, redan har en massa press på sig.

nu ska diska berget av disk som jag samlat på mig under denna vecka samt kolla på top model 10. hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0