ni har saknat mig förstår jag?

men här är jag! men jag vill hellre vara i grebbestad med min karl och hans familj. det har som vanligt varit helt underbart där nere och vilket väder vi har haft! jag är brun nu=) eller ja, jag är inte likblek som förut i alla fall.
nästa gång vi träffar alex föräldrar så har vi en liten bebis. otroligt. det har i alla fall varit otroligt skönt att få komma bort från stan och bli ompysslad. hihi.

nu är jag klar med precis allt jag skulle ha gjort under min tid hemma innan bebis ankomst, förutom att tvätta bebiskläder vilket jag håller på med för fullt nu. mkt kläder har bebis att komma ut till=) så vad ska man hitta på nu... jag känner i alla fall att det inte är långt kvar nu av våran graviditet, för helvete vad bebis trycker nu och bökar omkring där inne.

sen händer mkt annat just nu men inget jag tänker skriva om här, lite lämnar jag inom mig... otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0