smärta

förvärkar är inte roligt. börjar komma ordentligt nu och på ett sätt är det skönt, att det är nära och det händer något, även om det gör sjukt ont och gör det så här ont med en förvärk så vill jag inte veta hur det känns under själva förlossningen. uh.

vi var i alla fall på UL igår och allt såg så bra ut så. fick se bebis som sög på tummen och bökade omkring i magen. bebis försökte även suga på ena sin tå men var inte så smidig. haha. en underbar känsla i alla fall och igår var jag den lyckligaste tjejen på jorden. det blir så verkligt när man ligger där och tittar på ens barn. och nej, jag kollade inte kön, det är inte så viktigt när man väl ligger där och alex o jag hade kommit överens innan att jag inte skulle det.

jenny är på gång hit och ska dra med mig ut, det är bra att någon gör det när alex inte är hemma och drar med mig ut.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!
(Och kolla in min blogg där tävlar jag ut en design)

2008-05-27 @ 11:26:46
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan i det fina solskenet! :D
Hoppas du får en bra dag :)
Kram!

2008-05-27 @ 11:29:47
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0