spännande liv

inatt fick jag sova ut, big time. 12 timmar och gick bara upp 2 gånger på toa. det är rekord! bebis var himla snäll och jag är tacksam. får se om denna snällhet håller i sig. för det bökar omkring som attan annars på nätterna.

idag tar jenny ut mig på äventyr. igår gick jag inte utanför dörren. försökte några gånger men hade för ont... hade besök i form av birgit, alex mormor. vi satt o prata skit i vanlig ordning. det är en rekordelig kvinna det där.

sen idag ska jag boa ännu mer här hemma. har insett att vi har för mkt skit i våran lägenhet. det är helt sjukt, för vi slänger o slänger grejer hela tiden och det tar aldrig slut.

roligt inlägg, men det händer verkligen INGET i mitt liv. det enda roliga är att jag har ett project runway och dirty, sexy money marathon. undra vilken serie det blir härnäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0