våran lilla skatt

jaha... ännu en vecka full med saker att göra... eller inte. haha.

denna helg har jag i alla fall varit ett vrak med utbrott och har gråtit för ingen anledning. jätteroligt med en hög gravid kvinna just nu. stackars alex. sen har vi varit på IKEA, varit hos mor för att fira mors dag såklart och så har vi grillat uppe hos birgit o lasse. har varit en toppenhelg, trots mina humörsvängingar och det faktum att jag inte är sådär dyngrörlig just nu.

men nu får det inte komma någon bebis förens på torsdag. stackars liten. vi ska till doktorn idag och få oss undersökta, varför tänker jag faktiskt inte ta upp här. men det är nog det som har varit i bakhuvudet hela denna helg. det är inget allvarligt, men man förstorar upp allt när det gäller ens bebis.

alex är borta och saknaden är total. jag vill bara ha honom här.

äckliga måndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0