det händer grejer

bloggtorka, men jag har inte haft tid. vi har haft besök i helgen i form av svärmor och svärfar och svärmor åkte nyss hem till grebbestad igen, men vi ses redan på fredag då vi åker ner till alex bror, gustavs födelsedagskalas. mkt åkande, men det är bara roligt att det händer något.

idag skulle jag ha kört upp, det ni! men det blev inställt och jag var jätteledsen för det igår. men har fått en ny tid snart, vilket är bra. att det alltid ska krångla. men det är inte det enda som krånglar, men den frustrationen jag känner för det tar jag inte upp här. ibland blir jag mållös och det är jag nu.

sedan har majken varit sjuk. förkyld och haft en jobbig hosta så på fem månaders kollen fick hon inga sprutor, det ska vi göra i morgon i stället. inte roligt alls har det varit med en sjuk bebis själv. men men, nu är det toppen bra och vi ska till badhuset idag med miranda och johanna. på kontrollen så vägde hon 8130 gram och var 64 cm lång. det är en stor bebis vi har. Bvc sköterskan blev förvånad. haha.

nu ska tjejen ha mat. vi ses.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej bästis!! Mamma och jag tycker jätte synd om din mamma.. Du får hälsa att hon ska krya på sig.. Hoppas vi ses imorn.. Kram**

2008-11-18 @ 19:14:16
URL: http://hallstensson.blogg.se/
Postat av: Anette

Suck..va träligt att det blir inställt när man fokuserat på en dag sådär. Vi håller alla tummar och tår att du får ratta bilen på egen hand snart. Så du och Majken kan ut och ragga... :o)

2008-11-19 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0