rapport från hufvudstaden

mkt har hänt sedan sist. majkens dop har ju gått av stapeln och allas familjen samlades i grebbestad. en mkt lyckad helg och majken var nöjd med att alla ville komma och tackar för sina presenter. hon skötte sig exemplariskt i kyrkan som innan hade en gudstjänst som hon satt snällt och lyssnade på. hon spydde ner klänningen en gång bara, vilket vi också var mkt nervösa över.

i torsdags begav jag, alex o majken såklart till sthlm där vi är nu. majken är sjuk så vi har inte sovit på två dagar, men det stoppar inte oss från att shoppa. hihi. igår morse läste alex på nätet att man släppte 1000 biljetter ytterligare till metallica som jag har tjatat på att jag velat se. vi bor cirka 3 minuter från globen och gick dit för att stå i kö, men vi fick biljetter! tjoho.
joahnna, totto och miranda kom igår också och vi sprang ner till stan på en gång och trängdes med barnvagnarna. jätte roligt att det är ett par med till och dom är toppen att umgås med.
vi bor ju i en varsin jobblägenhet som alex har så det är också bra, att slippas trängas hela tiden.

bilder kommer när vi kommit hem.

nu duschen och en skrikig tjej.

Kommentarer
Postat av: Christel

Men rackars! Hur kunde jag missa det! Jag vill oxå på Metallica!! :) Inge avundsjuk jag inte... Gaaahh!! Så häftig vore det!

2008-11-08 @ 13:14:41
URL: http://christelsanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0