det där med facebook

jag fattar verkligen inte facebook. jag blev medlem för lääänge sen enbart för att kolla på bilder på mina vänner och kom på att jag kanske skulle ta och gå in där idag, jag ville bli en seriös facebookare i och med att alla andra som är coola har en sån. haha. men det gick inte, jag fatta inte alls hur man skulle göra en profil eller kolla på vänner så nu lägger jag ner skiten innan jag ens börjat. men ni måste erkänna att det är krångligt? och på engelska dessutom, nej nej.

lilltjejen sover så jag tvättar, plockar i ordning i huset och ska slänga in mig i duschen. det gäller att passa på. vad denna dag har att erbjuda vet jag inte ännu. tråkigt är det i alla fall att alex är borta. tisdagar är alltid värst av någon konstig anledning. är utvilad idag i alla fall. majken vakna inte förens halv sex och ville ha mat och sen somna hon direkt igen och var pigg vid åtta. vilken lyx=)

idag kommer det möbler från mamma o bosse till vårat gästrum som ska fixas i ordning, något att se fram emot i alla fall.

har även hunnit med det nyaste avsnittet av the hills i morse. huhu det är den bästa serien som finns! jag sitter i mina mykläder som är nerspydda och drömmer mig bort i soffan när jag ser på den serien. tänk om man fick leva sådär... men jag skulle aldrig byta bort det livet jag har nu. alex är det bästa som hänt mig och när man har träffat den rätte så vet man bara. det är en känsla som inte går att beskriva och en trygghet att man vet att han gör allt för mig, precis som jag gör allt för  honom. tillsammans har vi fått det mest underbaraste man kan få och en sån glädje som vi känner för majken går inte att beskriva. kärleken till ens barn är något helt annat och så stort än kärleken mellan två personer. sedan kan man aldrig veta vad som händer i framtiden men jag vet att alex och jag har dom bästa förutsättningarna att vara tillsammans hela livet. det är klart att det är jobbigt att han är borta ifrån oss men det är värre för han, jag får ju vara med våran dotter och se vilka framsteg hon gör varje dag medans han är borta ifrån oss båda 3 dagar i veckan. men det är inte för alltid han ska jobba så, vi har pratat om att han får komma hem snart så vi får se.



Kommentarer
Postat av: Anette

Snart snart snart får vi gosa lite Majken... :o)

Och kanske prata lite med hennes föräldrar också, förstås. Najs!

2008-10-20 @ 11:24:25
URL: http://www.fixarflickan.se
Postat av: Anonym

Fattar knappt nåt heller av det där Facebook...hahaha, och vad är "poke" haha, jag kanske är lite trög.... hahaha

2008-10-20 @ 13:38:33
Postat av: Christel

Fattar knappt nåt heller av det där Facebook...hahaha, och vad är "poke" haha, jag kanske är lite trög....hahaha

2008-10-20 @ 13:39:31
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Martina, cornelias mamma

nä facebook är en kronglig sida säger som dig har knapt börjat med de men är aldrig inne. Söt dotter du har=)

2008-10-21 @ 22:06:15
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0