det tar sig...

först måste jag säga att jag är besviken på er där ute. jag frågade i förra inlägget vilka ni är där ute och 13 svarade när det läser mellan 40- 60 personer om dagen... fegisar. men en elogé till er som gav er till känna. haha.

ja ha, mkt har hänt sen sist. i en veckas tid har vi bott i vårat hus och trivs jättebra. vi har kommit i ordning otroligt bra och alex har ju varit hemma denna vecka så jag inte behövde sova själv på direkten samt att en massa grejer var tvungen att fixas i huset såklart. det känns mer på riktigt nu allt och det känns som vi är en riktig familj. det här kan ha varit det bästa vi gjort tillsammans (förutom majken såklart), flyttat ifrån den där äckliga lägenheten.

alex o majken är nu ute o går, det blev ju helt plötsligt bra väder. jag har en bakdag idag och ska laga mat medans dom är ute.

tack i alla fall till alla familjemedlemar för eran support, hjälp med flytten och för all hjälp i huset. utan er hade det aldrig gått. nu märker man verkligen vilka som ställer upp för en.

nej mot spisen nu där jag hör hemma.




majken har lånat mitt diadem, hon tycker hon börjar få allt hår vid ögonen.

Kommentarer
Postat av: madeleine

precis:-) men de är ju såå söta! är så kul att handla massa till dem. va söt hon var majken på bilden! kram:-)

2008-10-06 @ 08:30:39
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilken sötnos hon är! Och vilken tur att det finns en blogg där snälla mamman kan visa upp henne ibland så släkt och andra kan ta sig små tittar mellan träffarna. Lycka till med huset!! Får våldgästa vid tillfälle :o)

2008-10-06 @ 16:54:39
Postat av: Elin

Tack för din positiva kommentar!

De värmer verkligen att höra, funkar allt bra nu när du blivit förälder då tycker du? :) Spännande, längtar verkligen!!

kram

2008-10-06 @ 21:17:22
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej de är nog väldigt svårt att föreställa sig innan hur allt kommer bli sen :D

Min familj är glad & stöttande iallafall, så de känns jättebra..

2008-10-07 @ 23:20:27
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Guuud så söt hon var :D Ha en bra dag kram Tezzie

2008-11-04 @ 08:24:43
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0