oh, så tidigt

kl 05.00 slog majken upp sina blå och ville ha mat, trodde hon skulle somna om men det var hon inte alls pigg på. men hon sov non stop från kl nio så det var okej ändå, hoppas bara det här inte håller i sig för jag behöer mig sömn, även om jag är småbarnsförälder.

denna vecka har gått i ett, vilket är bra. vi var ju i örebro i måndags med johanna o miranda. det blev en heldag med shopping och våra små tjejer klaga inte en gång på att vi skulle överallt och krångla med dom. nästa vecka åker ju vi med våra karlar till sthlm så det är bra att dom blev lite förbereda på att flänga runt. en toppen dag med toppen tjejer.
sen igår var jag och besökte tandläkaren för första gången på 6 år typ. men jag hade inge hål... jag trodde jag skulle få göra en total renovering i munnen, men icke. skönt. sedan hängde jag och majken hela dagen med syster/ moster efter att gustav (alex bror) och birgit var här.
det är jobbigt när jag ska bort sådär för en stund på veckodagarna för folk omkring mig måste ju kunna passa majken. nej jag måste ha körkort så det inte blir så krångligt för alla. men det är förhoppningsvis inte så långt kvar=)

idag ska vi på babymassage och sedan lunch med syster. efter det ska vi färga mitt hår och packning inför i morgon står på schemat. ni hör ju vad upptagen jag är. haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så du har oxå en morgonpigg tös, Filippa ville alltid gå upp vid 05, inte alls kul!!

Gullig hon är Majken!

2008-10-31 @ 16:03:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0