pigg som en mört

igår var vi som sagt i badhuset med johanna, miranda och totto. lill tjejerna lekte länge i vattnet och majken var helt slut efter det passet. haha. majken har ju den senaste tiden inte velat sova på nätterna utan skriker varannan timme ungefär (därför har hon haft en sån pigg mamma på sistonde) och johanna sa till mig för ett tag sen att jag skulle prova att lägga majken på mage. det gjorde jag då men då vakna hon på en gång. igår prova vi på dagen och det gick hur bra som helst. hon sov två timmar vilket aldrig händer (hon sover kanske 40 min per gång) så vi var djärva igår kväll att vi la henne på mage och visst sov hon till kl 5. tjoho! sedan fick hon mat och sen la jag henne försiktigt på mage igen, inga problem. jag hoppas denna trend håller i sig. tänk att bara gå upp en gång per natt som det var förut. hoppas hoppas hoppas.

denna dag är fullbokad. först ska jag, majken, johanna och miranda till mia och nellie för en bebisträff och sedan åker vi förstnämda till örebro för lite shopping. hoho. man vet aldrig vad jag kan komma hem med när jag är med johanna. hihi.





bästisar.

Kommentarer
Postat av: Christel

Vilka små sötisar!:)

2008-10-27 @ 09:34:53
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Miranda

Tack för igår bästis. Får vi göra om. Vilken tur att vi är så snälla så våra mammor får shoppa utan skrik. Kram**

2008-10-28 @ 11:18:59
URL: http://hallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0