6430 gram

vägde våran "lilla" klump till tjej på BVC i måndags. haha. okej att andra som inte ser henne varje dag påpekar att hon blivit så stor så ser inte jag det. hon är och kommer nog alltid vara en liten skrutt i mina ögon. så hon har gått upp 1 kilo precis på en månad, det är starkt jobbat det. haha. skönt att veta att det inte krånglar med ersättningen i alla fall. hon har inte fått feber än av sprutorna igår men har varit väldigt gnällig, vilket jag förstår, usch för sprutor.

jag kan inte sova om nätterna nu. så fort jag vaknar ligger jag och funderar på skitgrejer, så som vart jag ska ha alla lakan och handdukar i nya huset. vi var där igår och mätte gardiner och det blir så fint! mkt vitt och ljusa färger. men hans föräldrar är svårt intresserade av den färgen så alex är något av en copycat där. haha. vi har konstaterat att vi ska kakla om köket nu i helgen istället, inget att gå och vänta på. bosse ska bara bli medveten om det först. hihi. och jag fick välja kakel, helt själv! de ni. det blev gråa lite större mosaik plattor, måste bryta av allt vitt. vi går nog dit i dag igen och kollar om det händer något, får ju inte störa målarn allt för mkt.

alex kommer hem redan inatt, svårt för honom att vara borta nu när det händer så mkt här hemma. både med lilltjejen och med vårat hus. jag längtar ihjäl mig efter honom och majken frågar hela tiden vart pappa är.

vad ska man göra av den här dagen då?










det finns inget mysigare än att se dom två leka med varann. mitt hjärta smälter.

Kommentarer
Postat av: madeleine

va bra att hon ökat så bra. va lång är hon? celine hade också ökat 1 kg på en månad och det är jätte bra för att vara hjärtebarn:-) vitt är finast!! hoppas du lägger ut bilder sen när allt är klart så vi får se hur det blir. vi har också tittat på grå/silver mosaik, men glasmosaik i den minsta storleken:-)

2008-09-17 @ 19:08:20
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilket gulligt kort på alex o majken! :)

2008-09-17 @ 21:10:11
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Christel

Gullunge!:)

2008-09-18 @ 18:42:18
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Calle W

Hhaha, vad han ska hålla på att härmas jämt!!



hon börjar ju bli en liten knubbis :D

2008-09-18 @ 21:01:47
Postat av: Anna-Karin

vilken söt bild!! =) hon är jätte söt =)

2008-09-18 @ 22:14:53
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0