då var man själv

den här helgen har gått i ett. nu har vi i alla fall en tom lägenhet som ska städas, ett hus fullt med grejer och jag, alex och majken bor denna vecka hos mina föräldrar, eller alex är ju o jobbar nu men när han kommer hem och denna natt som var så sover vi här. gött med full service hela tiden. haha.
så hela familjen har hjälpt till med flytt och idag ska mamma och jag städa gamla lägenheten medans bosse går och fogar kaklet vi satte upp i köket igår, vi får jobba på kvällen i huset för målaren är där på dagen. han är nog trött på mig för jag är och snokar i huset varje dag, det är ju så svårt att hålla sig borta. haha. det blir i alla fall kanon fint och vi är mkt nöjda. det är fullt upp med andra ord, skönt. då går denna vecka snabbt och nästa vecka är alex ledig. wiehie.

men vad ska jag göra på dagen? majken sov så himla bra inatt och var bara uppe 2 grr så jag är utvilad. nu ligger hon och tar igen sig, lilla tjejen.

Kommentarer
Postat av: kung kock och lillkock

2008-09-23 @ 19:08:05
Postat av: kung kock o lillkock

såg att din boyfriend skaffat ny brud---- ni är ju rätt lika men den nya är lite mindre.

http://www.noob.us/entertainment/chimp-uses-a-frog-as-a-sex-toy/



kolla länken får du se.



mvh. Harrys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0