en dålig dag

det här är inte en bra dag. först ska jag reda ut vart mitt barnbidrag har hamnat men jag får ingen lösning på det tyvärr. suck. sedan måste jag skaffa nytt pass för jag har råkat slängt mitt gamla men utan legitimation är det omöjligt förstås. så alex får följa med mig och vittna till att jag är jag. sedan har audiologen i örebro ändrat datum för majken från onsdag till torsdag nästa vecka för en koll på hennes hörsel. samma dag som alex fyller ska vi dit. jag som trodde alex redan skulle komma hem på tisdag nästa vecka. jaja, skönt att vi snart får svar på om hon hör dåligt eller inte. är det något så tar vi det då. klart man går och tänker på det men bara lilltjejen mår bra och inte lider av något så är det inte något att klaga på.

nu ska vi gå ut och gå igen, närmare bestämt till mamma och bo. jag ska ut och övningsköra så håll  i er. haha.



Kommentarer
Postat av: Calle

Älskar henne! :)



finns ingen gulligare! <3

2008-09-06 @ 01:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0