en riktigt jobbhelg

den här helgen har gått i ett. vi har hunnit med två kalas, flyttat en del grejer till huset, varit inne i örebro för att kolla majkens öra (vilket var helt normalt nu, det var som tusen stenar släpptes från mitt bröst när hon sa det. jag grät bara 3 ggr den dagen. suck för mig) har köpt en ny vagn till majken (våran gick sönder i onsdags) och sen åter igen varit huset en massa.
men i flytten ligger vi med bra tycker vi. nu så får min rygg vila några dagar vilket är behövligt, men roligt det är det.

idag ska jag och birgit åka först och kolla på gardiner och sedan är majken 3 månader idag (grattis till henne) så idag blir det vaccination på BVC. jag kommer även där gråta är jag säker på. jag och nålar har aldrig gått hand i hand. så birgit följer även med dit och är majkens och mitt stöd. haha.
sedan ska vi hem till mina föräldrar för att åka och kolla på kakel till vårat kök samt övningsköra. fullt upp idag med andra ord, bra det. då går dagarna fort så alex snart är hemma igen. imorse var det riktigt jobbigt att han åkte.

                                               

hoppgungan är lite stor. haha.                         bästa kompisen miranda och majken.



                                   

Sitter helt själv och kollar på sporten.     



                                       

Vilken goding va?                                            lika fina öron som sin mor. hahaha.


                                

stor tjej, håller flaskan själv.                          huvudet är jättehögt uppe. hon poserar vant. 

Kommentarer
Postat av: Karro

GRATTIS Majken!! :-)

Hoppas vi kan ses snart.

KRAM

2008-09-15 @ 09:16:32
Postat av: madeleine

åh va söt:-) grattis på tre månadersdagen. det kommer allt gå bra med sprutan. celine fick dock lite feber på kvällen, men med alvedon så gick det bättre:-)

2008-09-15 @ 09:40:57
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: Miranda

Grattis bästis på 3 månadersdagen. hade hoppas att du ville leka idag men ser att du har fullt upp. Men ring gärna någon dag när du har tid att leka. Mamma hälsar Grattis oxå... Kram**

P.S vilken butter min jag har på kortet.. D.S

2008-09-15 @ 10:02:40
Postat av: Jenny Danielsson

Hon är verkligen hur söt som helst!! Jag smälter varje gång jag är inne och kollar läget!

2008-09-15 @ 17:21:32
Postat av: Calle W

Grattis min lilla favorit majken!

Saknar diiig<3 :)

2008-09-16 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0