jag hatar att vänta

i vanlig ordning sitter jag och väntar på jossan. haha. vi ska till örebro och marieberg för lite shopping. wiehie. majken orka inte vänta längre så hon gick och la sig, en liten powernap och för första gången så somna hon utan att ligga i min famn. det kändes konstigt men skönt. lilla tjejen blir stor.

igår var vi hos johanna och miranda med mia och hennes nellie. skönt att prata med folk som vet hur är att ha bebis. var mkt trevligt och efter det åkte jag till jossan för att prata lite skit och sedan till mamma och bosse för att äta. hihi.

och jag har sagt det förut och jag säger det igen. äckliga försäkringskassan!!! mitt barnbidrag den här månaden har tappats bort någonstans mitt i mellan nordea, SEB och försäkringskassan och ingen vet vart pengarna är. kan det inte bara gå smidigt en månad med allt?

nu ska jag ringa polisen, måste fixa pass. suck. jag hatar att inte ha körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0