jag är oteknisk

jag försöker att ladda ner program till min nya iphone men icke... jag är så sjukt oteknisk och måste vänta på att alex kommer hem och hjälper mig. men ändå, jag har en fin iphone att pilla på hela dagarna. thihi.. fick jag fram det också=)

snutt ligger ute och sover i vagnen, skönt. dom senaste dagarna har helt ärligt varit ett helvete. majken har haft hög feber, snorig och en jäkla hosta. i fredags var vi hos doktorn som berättade att hon hade en hosta som påminner om krupp, som är vanligt för småttingar och antagligen kommer hon ha det ibland, något som växer bort. jippi. det har varit sjukt påfrestande spec på nätterna då hon hostat så mkt så hon inte fått luft och hon andas pipigt och speciellt när alex åkt och jobbat igen men efter i söndags har det blivit mkt bättre och hon har sovit kanon bra på nätterna vilket är bra. alex kommer ju redan i kväll och det blir långledigt, sköööönt!
på fredag kommer svärmor, svärfar med barn och det ska bli himla kul. majken har saknat dom mkt och hennes mamma och pappa med såklart. nu hoppas vi på bra väder i helgen.
idag blir det plugg, städning och pillande av  iphone. hi.




älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Bästis

Din jävel! Jag vill också ha en Iphone !!!! =o) Avis e jag. Puss

2009-04-08 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0