jaha, måndag igen...

jag har sagt det förut och jag säger det igen, helgerna går på tok för snabbt. jag och alex har sett fram emot de här helgerna i slutet av januari/ början av februari då vi bestämt att vi inte skulle göra ett skit, inga krav inga måsten bara umgås och ta dagen som den kommer. jo visst. det händer grejer hela tiden och nu har vi slängt ut bastun vi hade vid tvättstugan för att få en större och mer praktiskt tvättstuga... för helt ärligt, hur ofta bastar man? okej, det är mysigt att ha en men jag har hellre en stor tvättstuga. så det projektet är i full gång. sedan har jag börjat pluggat på komwux, ja visst.  Matte b och sam a ska pluggas upp för att jag ska söka högskola till hösten är det tänkt. sedan har det varit bandymatch för alex då som spelarhustru man måste sitta och kolla=) sen ska jag hinna med min träning samt att vi ska umgås. det händer mkt nu med andra ord.

och tur är så sover majken hela nätterna nu. wiehie! vi har börjat med ett mål till gröt på kvällen och det har resulterat i att hon sover som en sten på nätterna mot hur vi har haft det de 7 månaderna innan.

så, det är vad som händer just nu...


men jag glömde ju berätta! i fredags jobbade jag ju för första gången på tio månader på statt och oboy vad det var roligt! det är lagomt att komma in i bland och köra slut på sig för att sedan åka hem när alla fyllon kommer vid halv tolv. på onsdag är det jobb igen och jag längtar faktiskt, men mest till människorna man jobbar med. många järn i elden nu, precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0