kaos

första ordentliga natten hemma nu på en vecka, otroligt skönt! natten mellan torsdag och fredag sov vi också i karlskoga, men alex och jag spydde i kapp med varann hela natten så den gills inte=) så vi har hunnit med mellandagsrean i sthlm, akutmottagningen på astrid lindgrens sjukhus, nyårsafton i bålstad, vinterkräksjukan och ett kallt sälen på en vecka. puh säger jag att komma hem till all tvätt och att plocka ordning på alla grejer. sånahär resor gör vi inte om igen, speciellt inte när lilla tjejen är sjuk nu. hon började spy natten till nyårsafton och det kom galla och vitt skum till slut så alex och jag fick åka till akuten med henne, i stockholm! tur att alex har jobbat där för att hitta dit var inte lätt. där satt vi i alla fall nästan hela natten kändes det som. lill tjejen hade i alla fall fått någon infektion (så låter det alltid när läkarna inte vet riktigt vad det är). så vi fick åka tillbaka vill lägenheten efter några timmar, somna direkt och upp för att packa ihop till bålstad där det bjöds på otroligt god mat, singstar, buzz och många skratt. mkt kul!
vaknade den första dagen på året och kände att det inte riktigt stod rätt till... jo visst, spydde som en räv hela dagen och trodde jag var bakfull. haha, men sen när alex börja spy förstod jag att så var inte fallet=) majken sov som tur hos mormor och morfar.
men vinterkräksjukan försvann snabbt så vi åkte upp till sälen på fredagen ändå och hann umgås med alex familj lite i alla fall. vi hann även smitta ner dom också. ups.
och nu är vi tillbaks till verkligheten igen. skööönt.

har ni haft ett bra nyår?

tvätten ropar på mig.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jodu..nog gick smittan allt ;o) Men spyendet fick ni hålla för er själva... :) Idag är storebror återställd och jag har varit piggare i ett par dagar. Men det var najs att ni kom. Roligt var det. Mer party till folket!

2009-01-07 @ 16:32:27
Postat av: mia

kräk kräk... vi är iallafall friska nu:) gott nytt år! får höras om en date. kram

2009-01-10 @ 23:51:09
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0