Ettåringen

ja då var man stolt mamma till en ett åring. i måndags fyllde majken ett, en dag som inte bjöd på för allt många utsvävningar. i lördags började alex och jag spy och vi kunde inte fatta vad ifrån det kommit, men tror det var vattnet i kran som gjorde sitt. i går fick vi nämligen reda på att vattnet har magsjukan bakterien i sig. AHA! tänk att alla sa att vi skulle dricka mkt vatten och vi försökte och så var det antaligen det som gjorde oss så sjuka. haha. alex var hur som helst hemma från jobbet denna vecka vilket var tur, har aldrig sett honom så här dålig. men tur så firade vi majken i fredags med min familj och nu sitter jag i bilen med min sambo och majken och är på väg till grebbestad. midsommar ska firas, majken ska firas och hoppas hoppas hoppas på bra väder. midsommar för några år sedan och midsommar nu är liiiite annorlunda. haha. men jag klagar inte. att vara ute, supa sig kanon, göra bort sig, ful-dansa på dansgolvet gjorde jag tillräckligt förra helgen i grebbestad under personalfesten. haha. det här året med min lilla skrutt har så klart varit fantastiskt roligt och underbart. det man inte riktigt förstår är att hon påverkar inte bara mig och alex mkt utan hela ens familj med så många inblandade och det är många som bryr sig om henne. vi kommer aldrig komma ner till grebbestad känns det som, vi har nämligen ett släp med oss med någon jäkla trapp till svärfars kompis. men men, vad gör man inte? och nu regnar det också... jippi... ha en underbar midsommar allihopa och drick varannan vatten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0