man hinner knappt landa

det jag gillar med alex är att han är så lik mig och vill hitta på saker nästan jämt. (nu gillar jag fler saker med honom såklart) och det är så skönt att ständigt ha nya saker att se fram emot. våran helg i stockholm var underbart bra med kanon väder, bra shopping (blev 3 peak tröjor samt ett tomas sabo armband, synd att det bara är morsdag en gång om året) och trav som var mkt underhållande. och i morgon styr vi volvon först till örebro för att världens bästa lilla syster ska ta studenten (wiehie!) och sedan åker vi till grebbestad för firmafest hela helgen med alex jobb. majken ska med men birigt och lasse är där nere och tar hand om henne medans vi sover på hotell vilket också känns helt underbart.

livet är bra nu kan man säga.

majken har även fått dagisplats. den 17:e augusti börjar hon på gullvivan och vi var där och inspekterade stället i veckan. mysig personal och majken tyckte det var superkul med alla barnen så det känns kanon. det är konstigt bara att den lilla bubbla hon och jag levt i nu i ett år ska sprickas. lilla snuttan. snart ett år blir hon också. det går för fort.

nu är skolan slut, böckerna är inlämnade och nu ska jag bara njuta sista tiden med världens bästa majken, som för övrigt sover i sitt rum nu. hela nätterna sover hon även och det är gudomligt skönt.

ikväll blir det att packa igen, känns som vi inte gör något annat, kramas med min sambo och busa med min dotter. jag har världens bästa familj jag, det ni.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 16:12:52
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Ronja

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 23:26:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0