en stolt mamma

min tjej är den mest underbara tjej i hela världen, jag är säkert ensam om att tycka så om sitt barn=) men majken är verkligen vårat allt. idag har hon för första gången krypit på riktigt, från vardagsrummet och ut till köket. våran tjej är nämligen lite lat och vill gärna inte krypa och efter det hittade jag henne ståendes mot vårat vardagsrumsbord igen, stolt som en tupp såklart men visste inte riktigt hur hon skulle komma ner på ett bra sätt.

idag kommer alex hem, jippi! men vi kommer mötas i dörren i princip, jag ska nämligen jobba ikväll på harry´s. har pluggat menyn lite idag och känner mig laddad till tänderna, men innan det ska jag bara vara mamma och det blir öppna förskolan med underbara johanna och underbara miranda och sen en liten tur till birgit.
 
denna helg kommer att innehålla en storstädning av huset, melodifestival final, byte av en toalett, träning och att hinna umgås lite, så kallad kvalitets tid mellan alex och mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna & Miranda

Du är så duktig bästis.. Så skoj att vi båda kan stå vid korgen på öpnna ihop nu...

Det är ni som är underbarast.. Hoppas vi kan ses med hela familjerna imorn.. PUSS

2009-03-12 @ 13:29:42
Postat av: Anette

Härligt när de gör sina små framsteg. Snart får ni börja jaga henne...då behövs inga snabba promenader längre för motionens skull ;)

2009-03-12 @ 16:06:39
URL: http://levermittliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0