en tung måndag

oh... okej att jag var bakis igår men den denna dag är fan värre... torr i munnen, ont i huvudet och jag känner att jag skulle kunna sova ett dygn till men icke! har en tjej som ska aktiveras och då är det bara att gå upp och se glad ut.
i alla fall var både alex och jag ute i lördags på det anrika stattshotellet och det var fruktansvärt roligt! skönt att komma ut och gå klä upp sig lite. men det dröjer nu igen.

denna vecka blir det pluggning på hög nivå, prov  i morgon och sedan åker jag och majken ner till grebbestad på onsdag, jippi. det ska bli så skönt att komma bort lite och träffa alex familj.

nu frukost sedan en låååång promenad.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Bästis kom hem.. Saknar dig!!! Jag kom hem idag=) Kram**

2009-03-07 @ 20:51:15
Postat av: Anette

Antar att ni hade lika mysigt som vanligt i Grebbestad. :o)

Sköt om er!

Kram!

2009-03-09 @ 16:38:40
URL: http://levermittliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0