urg

bloggtorka. vad har hänt sen sist? tja, om vi börjar  med mittpunkten i mitt liv så har majken börjat att ställa sig upp på allt. hon förflyttar sig även i sidled men vet inte hur hon på ett bra sett ska sätta sig ner igen, vilket resulterar i mkt gråt såklart. inga mer tänder sen sist men har haft feber nu ett tag och är gnällig så något är på gång i alla fall.
skolan går bra, nyss hemkommer därifrån och fått reda på att jag hitills har mvg i samhällskunskap och g i matte. yeah. högskoleprov i lördags, usch och fy men kom hem till ett hus som var nystädat, blommor och en jättegod måltid och allt detta stod min sambo för <3.
träningen går också fint. -16 kilo. -15 cm på magen och -7 cm på vardera lår. kanon. men jag har inte nått mitt mål ännu och nu står det still. arg. snart london och då ska jag vara smal!
ja, det var allt kort sammanfattat.
till det ni väntat på, kort på lilla tjejen. håll till godo.


                                 
en blöja på huvudet.                     blir skjutsad av bästisen miranda.



                                          
står själv.                                               leker med dosan i vanlig ordning.


               
fina vårjackan.                               redo att gå till öppna

                         
                                                          bita på tårna är kul.


Kommentarer
Postat av: sofia

va go hon är!!!

2009-04-01 @ 20:49:45
Postat av: Anette

Finaste fin!



Och duktigaste mamman. Heja dig! Inte bli arg...du har varit duktig och du börjar väl närma dig målet..då blir det seeegt!

2009-04-06 @ 16:40:22
URL: http://levermittliv.wordpress.com
Postat av: Bästis

Heej !! Fan va fin hon e Majken. Men du en bild på dig vill jag ha. FAn va duktig du är gumman. 16 kg ! Jag kommer hem snart föresten. Puss

2009-04-06 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0