Im in love

ja då var helgen förbi och resultatet av den är två sjuklingar. majken producerar mer snor i näsan än vad arla producerar mjölk på en dag och jag sitter och varvar alvedon och kaffe. en mkt bra start på denna morgon. men annars ska jag inte klaga, idag fick jag sovmorgon till kl 10! det har då aldrig hänt förut. jag tackar och tar emot. jag jobbar även ikväll så då måste jag vara frisk.

för ganska exakt 4 och en halv månad sedan på nyår så satt jag och min familj i bålstad och hade det trevligt. då sa alla runt det bordet att 2009 ska bli ett hälsoår och att nästan samtliga skulle ta tag i sin vikt. då planerade jag och min syster att vi skulle springa vår ruset som slutligt mål och träningen inför det loppet har faktiskt gått riktigt bra och vi har varit peppade och ja, i torsdags sprang vi det med våran lilla mor som peppa oss. 20 kilo lättare så kom jag i mål och sprang hela loppet. kan ni fatta att jag klara det?! jag är sjukt nöjd över mig själv  faktiskt, utan att skryta=)

ifredags var vi på bio, änglar och demoner... njae, den var sådär. kul att det var i rom i och med att vi ska dit, det var det som var bra... annars var den ganska tråkig och förutsägbar.

igår fick majken en ny vagn, eller ja, en till vagn i hennes samling. en vagn som ska ligga i bilen och som ska vara shoppingvagn. grymt skönt för mig som får fixa med allt såntdär själv annars.

det är ävl det som händer nu i våran lilla värld, det och en massa jävla plugg. blääää.



Kommentarer
Postat av: Anette

Men hallå där..man FÅR skryta när man är så duktig som ni är! Sådeså! :o)

Otroligt bra jobbat!!!

Kram!

2009-05-18 @ 13:52:32
URL: http://levermittliv.wordpress.com
Postat av: Calle tror jag?

Brööl, funkar det att jag kommer på torsdag och tränger mig på?



Vill träffa er (majken) lite!

Har tappat bort era nummer.

2009-05-19 @ 21:13:15
Postat av: Kristin

Ja Carl filip vad roligt! Du är så välkommen så!

2009-05-20 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0