lite bilder...

bättre sent än aldrig!

        




           




      



       



         

     

 

otroligt skönt men bäst var att komma hem till den här godingen!

Rom är bokat nu, 2 septembet bär det iväg, jobbigt liv. hehe.

plugg framöver nu, mkt som ska göras i slutet och det känns som det är andra grejer som är roligare, men jag ar bra kraktär ändå tycker jag. snart stan och luncha med jenny som hittat hem. jippi.

världens bästa mamma har hunnit fylla 50 år också. kalas var det ihelgen som var jätte lyckat. jag älskar min mamma, väldigt mkt.





Kommentarer
Postat av: Anette

Vilket underbart vårfoto! :) Ja..fina foton från London med, förstås. :)

2009-05-07 @ 09:15:24
URL: http://levermittliv.wordpress.com
Postat av: sofia

Guuud vilka fina bilder, och söta majken leker på gräsmattan i sommarvädret. =)







Och föresten, va smal du har blivigt:D hihi

2009-05-10 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0