school`s out for summer

imorse när vi var ute på våran dagliga promenad jag och majken så var det inge vidare väder, blåste och höll på men helt plötsligt när vi var uppe hos johanna och totto och spela kort så kom solen, jippi!

majken ligger bredvid mig och snarkar något fruktansvärt, haha. hon vilar för hennes farmor kommer ikväll och ska sova här i några dagar (?) ich då brukar det bli massa bus. passade perfekt med tanke på att jag har nationellt matte prov i morgon och då får hon agera barnvakt. jävla prov. men det är det sista och på torsdag har jag sista samhällskunskapsprovet och nästa vecka är det betyg, håll tummarna för mig att det ska gå vägen!

annars består veckan av lite jobb på torsdag och på fredag åker jag och alex till stockholmför lite shopping, god mat och trav på lördag. ja, vad i helvete ska jag på trav att göra tänker ni? det undrar jag med men min sambo älskar det och den snälla sambo som jag är så följer jag med. han vinner mkt nu så jag klagar inte=) skönt att komma bort lite i alla fall och majken ska inte med denna gång, hon blir hemma med sin favorit moster.

nej, mot skolböckerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan maila gärna mig. Viktigt!



[email protected]

2009-05-26 @ 06:38:57
Postat av: Anonym

Hej Bästis.... Hoppas vi kan ses imorn. Då får jag ju leka med en stor tjej som sover i sitt rum.. jippi. Hoppas du är lika duktig inatt.. Kram**

2009-06-01 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0